Duikvaker 2010

7 February 2010

In het weekend van 6 en 7 februari vond Duikvaker 2010 plaats in Houten. Stichting De Oosterschelde was aanwezig op de Duikvaker met een eigen stand, die ter beschikking was gesteld door de organisatie van de Duikvaker.
We hebben veel duikers gesproken. Veel duikers waren gelukkig op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom de staalslakken. Ook hebben we een hoop duikers geinformeerd die nog onvoldoende bekend waren met deze ontwikkelingen.
Op de stand hadden we een 'donatie doos' neergezet. Veel duikers hebben ons gesteund en een donatie gestort! Maar liefst een kleine 500 euro hebben wij opgehaald. Met dit bedrag kunnen wij onze verdere juridische stappen tegen Rijkswaterstaat in gang zetten.
Stichting De Oosterschelde wil graag iedereen die ons tijdens de Duikvaker 2010 financieel of op andere wijze gesteund heeft bedanken voor zijn of haar bijdrage!